Plus minus noll, jävla boll!!!

Som ni märkt har jag börjat röra på mig mer än vanligt och där med börjat äta bra och har gjort det ett tag nu. Men idag sprack det. Men allt är Chrilles fel som går och köper delicato bollar när vi är på IKEA. Bara för att det är billiga? Eller bara för att fresta mig varje gång jag öppnar kylskåpet? Bara för att jävlas? Bara för att han är smal? Bara för att... åh, ovärt. Idag blev det alltså plus minus noll. Aja, nya tag imorgon. Är ju inte mer än människa, det kan inte hjälpas att jag älskar de där bollarna.
Ps. Det ända som är bra i det hela är att det är borta, det finns inte kvar och kan då inte fresta mig varje gång jag öppnar kylskåpet ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, jag vet inte riktigt hur jag tänkte. Men om du kanske skulle ut och gå/springa något dessa dagar innan jag åker kanske? haha

Postat av: lisa

läääneeee!! vi måste ses, saknar dig min chokladboll!

2010-10-22 @ 16:43:58
URL: http://lisiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback