Working nine to five

Det var inte igår jag skrev här. Just nu gör jag allt annat än att sitta vid datorn och vill jag in på internet så går jag in på mobilen. Just nu jobbar jag varje dag, imorgon har jag jobbat i en vecka i streck. Men jag överlever har haft en riktigt bra vecka i alla fall, har bla. varit på IKEA igen fast den här gången med Chrille. Vi har äntligen köpt oss ett köksbord och två stolar. Och igår var jag nere på stan och shoppade det sista så nu är vi klara. Det blev bla. Nya gardiner, en lampa, blommor, krukor, ljuslyckta osv. Är jätte nöjd!
Nu ska jag ta på mig träningskläder och ge mig ut på en lång promenad innan jobbet :)

GILBERT Stol vit Bredd: 47 cm Djup: 47 cm Höjd: 85 cm Sitsbredd: 42 cm Sitsdjup: 42 cm Sitshöjd: 43 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback