Fått mycket gjort

Ibland lönar det sig att gå upp tidigt. Var uppe klockan åtta idag, tog med mig Torsten i en bur, åkte hem till Malin och hämtade henne, vidare till veterinären (som inte blev av sist). Han fick sin spruta och var så duktig så, sa inte ett ljud. Kanske berodde på att han var så upptagen med att äta sitt godis?
Direkt efter svängde jag förbi Din bil, då min bil jävel börjat strula igen. Vindrutetorkarna har lagt av, eftersom att vi var där så tidigt så hade de tid på en gång och det var bara en säkring som gått och de satte dit en ny. Helt gratis! Kände mig som värdens lyckligaste när jag åkte där ifrån. Alla gånger jag besökt dom kostar det aldrig under 1000kr. (och jag har varit där många gånger) Efter det tog jag och Malin en timmas promenad, kom hem kokade havregryns gröt och nu sitter jag helt avslagen i soffan. Tänk att jag hunnit med allt detta och klockan är bara tolv!
Nu ska jag vila lite sen ta en dusch och åka och jobba från fyra till nio. Direkt efter jobbet ska jag hem till Malin, vi ska bränna lite skivor som vi ska ha i hennes bil på väg ner till Göteborg i helgen, wiiie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback