Snark

Jag ville bara tala om att jag inte orkat blogga ännu. Igår var jag som i en annan värd. Efter att ha sovit sjukt lite på två dygn, festat och kört bil i fyra-fem timmar i sträck efter det, att komma hem elva på natten och så öppna dagen efter resulterade en överdrivet trött tjej i kassan igår morse. Satt och sov med ena ögat och kisade med det andra mot butiken om jag skulle få en kund. Efter jobbet åker jag hem till mamma och går på hennes spinning pass, efter det visste jag knappt om jag var vaken eller om jag sov, tror jag gick i sömnen?
Aja, men kul har vi i alla fall haft. Så kul visste jag knappt att man kunde ha. Berättar mer om det sen. Nu måste jag ta tag i lite viktiga saker här hemma, som tvätt, plocka upp mina grejer som ligger överallt på golvet och sen tänkte jag äta frukost/lunch. Och så vill jag sola innan jobbet också. Om jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

Postat av: mamsilainen

Dom snyggaste brudarna i STADEN!!!!!!

2010-09-29 @ 12:57:02
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback