Soffpotatiz

Idag har varit en riktig jobbig mens-värk-dag. Fick ta rast efter en halvtimma på jobbet, upp och lugna ner mig efter att ha legat och knådat mig på toalett golvet inne i mini-huset. Det är inte alltid lätt att vara tjej. Gick in på apoteket och köpte några starka tabletter mot bla. mens värk som tog sig efter ett tag som tur var, hade ingen lust att gå hem, eller lust hade jag.. men men.
Nu ligger jag här och luktar på en schamponerad Torsten som hoppade in i duschen i morse när jag duschade. Han kom in i lagom tid och fick en stor klutt med löddrande schampo över sig. Han gillar vatten, hoppar hela tiden i badkaret, är nyfiken på allt som har med vatten att göra. Lite jobbigt dock när han blir blöt om tassarna och sen in i lådan och vips så har vi kattsand över allt. Inte så populärt, speciellt inte när man precis dammsugit.
Nu kör vi snart en favorit i repris- halv åtta hos mig, sen Idol. Precis som igår med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback