Orange

Hej. Det var på tiden att få lite tid att sitta vid datorn känns de som. Inte för att de var länge sen, men de känns som de som sagt. Både igår och idag har jag varit på step pass. Igår 30 min cch de gick jätte bra, idag 60 min gick mindre bra. De är svårt att hänga med bland alla snurrar, hopp sprakar upp och ner på brädan när de går i värdens tempo men förr eller senare sitter de. Som tur var stod jag längst bak. Öppnade på jobbet imorse, riktigt segt, sen hem och byta om i stort sätt, träna och nu sitter jag i soffan med morgonrocken på och Chrille står i köket och lagar mat. Så nu har ja de rätt bra.
Efter jobbet idag köpte jag de här fina nagelacket. Men innan ja kan måla på de så måste ja bli av med lösnaglarna, idag trillade två av i kassan. Bara åtta kvar då. De är jätte fint i början, men så fort nån trillar av så ser de förjävligt ut, men ja överlever nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback