Sola, träna, äta och jobba!

Riktigt jobbigt spinning pass idag, massa ruscher som gav blodsmak i halsen men de kändes riktigt bra efteråt. När jag var klar och skulle gå till stan, så kommer Malin in i omklädnings rummet. Hon hade försökt få tag på mig men min mobil hade minnsan inte ringt. Vilket den borde gjort eftersom den hade full mottagning och batteri. Den har börjat krångla ordentligt, vilket suger eftersom att jag inte har haft den länge ändå. Så nu måste jag se till att få den fixad. Blä! De blev iaf en lunch på Milanos fulla uteservering, nu ligger jag hemma i soffan och är propp mätt och trött så de är hilma lyxit att veta att jag kan ligga här en timma och ladda inför jobbet.
Svängde förbi solariet innan träningen! Mina skor blev ännu coolare i de ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback