April april

Första april idag och Chrille lurade mig i rulltrappan på Åhlens. Inte för att det var speciellt bra eller osannorlikt men på väg upp säger han iallafall... "Kolla, där nere står Blondinbella" och jag bloggnörden själv blir ju nyfiken och frågar "vart?" och hänger mig över räcket. April, april! Sen försökte han på samma sak igen och nämde alla bloggare han kunde eller ja iaf två till. "Kolla, där är Paow och kolla där står Kissie" fast de gick jag inte på.
Annars har vi haft en jätte bra dag. Gillar att han inte gnäller när jag vill gå in på mina affärer men efter drygt sex timmar fick vi nog. Han kom hem med både skinnjacka och allt vad de var, medans jag bara köpte en tröja, ring och ett par örhängen men mitt mål var att inte shoppa så jätte mycket och att hitta den där tröjan som jag spanat in. Och här har vi den...
Kasst bild, gick inte så bra att fota en vit tröja mot vit vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback