Helgen

Då var de måndag igen. Känns helt okej iaf eftersom att jag verkligen fått vilat ut mig i helgen. I Lördags åkte jag som sagt hem till mamma. Vi gick ut och gick en promenad medens Jocke fixade min bil. Fram mot em. satt vi ute på altan och lapade sol, drack ett glas vin och åt jordnötter. Sen åt vi middag, grillad kycklingfile mm. De blev alltså premiär grilling för mig i år. Efter middagen så bubblade jag och jocke i jacuzzin tills vi blev russin, då gick vi in och kollade på en jätte bra film som hette next three days.
Igår åkte jag hem till Anna och Alva, där jag var hela dagen/kvällen. Vi tog en promenad in till Järna, lekte i lekpark, handlade glass på affärn som vi åt ute i solen. Blåste såpbubblor, kollade på alla bran i bullebyn, åt lasange och myste i soffan. Sen åkte jag hem. En riktig bra helg med familjen och massor med vårkännslor.

Kommentarer
Postat av: Anna

vilka fina bilder!! Tack för besöket, lika trevligt som vanligt. Synd bara att lilla My inte ville sova så vi kunde svulla godis.. När hon kommer hem från dagis ska vi måla naglarna som Linn, minsann! :)

Postat av: Linn

Haha, ja de var synd. Fast ändå bra, för formilormen alltså. Hon är ju bara för söt! Ses snart igen, hos mig o Torsh! =)

2011-04-11 @ 13:26:54
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback