Första skoldagen

Jaha, då var första skoldagen avklarad. Vaknade flera gånger inatt/ imorse och trode att jag hade försovit mig. Var nervös och pirrig och hade svårt att somna om, men fick nog några timmars sömn ändå. Dagen har i alla fall varit väldigt bra, vi fick en liten gruppuppgift som vi skulle presentera med hjälp av att bygga någonting med papper, kartong, klippa, klistra och hela det köret. Kände nog att jag tog lite för mycket plats i gruppen där, men de är bara för att jag älskar att pyssla. När vi skulle presentera vår ide där imot så gick pulsen i 190, alltid pirrigt att prata inför nya människor och ha massa ögon på sig. Men de släpper snart och de gick bra ändå. Måste också erkänna att de var en väldigt härlig känsla att få använda "vanliga käder" igen, att slippa sätta på sig maxi kläderna. För att de blir ju anntingen dom, mys kläder hemma, träningskläder på gymmet eller finare till fest. Det där mitt emellan, dvs skol kläder var ett bra tag sen jag använde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback