sista natten på täppgatan

Hej..
Känner att jag inte riktigt har tid med bloggen jusst nu. Har fullt upp här hemma (imorgon blir de flytt), skola och jobb. Men igår var jag ledig, från båda delarna så jag hade en jätte bra dag. Började med att åka till Stockholm med Malin och Sandra. Det blev en fika och lite shopping och sen åkte jag och ett gäng från jobbet hem till Minna (min kassaledare) på kvällen. Där de bjöds på mat, massa alkohol, dans runt flaggstången, lekar och så vidare.
Det var mindre kul att jobba idag dock, men som tur är fick man ju lite medlidande från ett par stycken i kassan!
Nu ska jag typ rengöra ugnen och sånt där annat kul som man gärna gör en Lördag kväll. Det lär ju inte bli så mycket bloggande de senaste dagarna. Men man vet ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback