im home

Då var man hemma! Har varit borta sen imorse. Det var skönt att komma tillbaka till skolan idag btw, tog knappt rast på hela dagen (utom då jag åt min lunch) annars har jag bara pluggat. Skrivit klart det sista av min två inlämningar, sammanställt dom, slickat in och gjort en powerpoint till nästa veckas redovisning tillsammans med Malin. Så skönt att ha det ur världen:-)
Efter skolan åkte jag ner på stan och tog en fika med Malin, efter de handlade jag en present till lill killen som jag får träffa på Söndag, längtar så! Sen kom även Emma och det blev ännu en fika eller en chailatte. Sen vidare hem till henne där jag har hängt tills nu. Intresseklubben antecknar! Men ändå, lång men bra dag.

Har fått lite dille på den här drycken de senaste dagarna.
Funderar på att att prova på en hemma gjort variant.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Chai latte kan vara bland det bästa som finns, mums!

Postat av: Christin

Jag tycker smaken och lukten påminner om juuuul :) bjuder du på det när jag kommer och hälsar på dig?? ;)

2011-12-08 @ 08:13:28
URL: http://russh.blogg.se/
Postat av: Linn

i knoow:D om jag lär mig få ditt en god än så kan du räkna med det, ja ;)

2011-12-08 @ 16:07:57
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback