klappar

Imorgon ska jag och Jocke julklapps handla. Höll på att trilla av stolen förra helgen när jag messade mig och frågade. I vanliga fall, de senaste åren har han tyckt att det varit det tråkigaste och jobbigaste på hela året. Så för att han ska få vara med på presenten och att ha med sitt namn på etiktetten, har jag gett mig pengar i efterhand. Rätt opersonligt, då han inte ens vet vad som ligger i paketet. Men nu har han blivit vuxen och mognat till sig lite och vill ut och jul handla med syrran. Så, har nyss pratat med mamma i telefon och nu vet jag ungefär vad vi kan köpa. Hatar att köpa bara för att, det är alltid roligare att ge bort om man vet att det är något personen verkligen vill ha.
Jag låter dem nästan aldrig få slå in julklappen i affären, utan halva nöjet är ju att få göra det själv.
Älskar att pyssla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback