kvalitetstid

Kom iprincip nyss hem, har varit hos mamma hela gårdagen. Vi hade en hel dag, som startade med att hon hämtade mig halv elva och sen åkte vi upp till Stockholm. Där vi handlade massa julklappar och åt världens godaste ceasarsallad. Efter några timmars shoppande åkte vi hem, stannade på maxi och köpte med oss taco saker och lagade mat. Efter maten tog vi med oss en varsin iskall cider med ut i jacuzzin, där vi satt i över två timmar med varsin ansiktsmask och blev skrynkliga som russin. Pratade om allt mellan himmel och jord, vid elva tiden kom vi in och började slå in alla jul klappar och på med jul musik sen deckade vi. En rikigt bra Lördag med andra ord!
På vägen tillbaka till bilen från Stockholm, stannade vi på expresso house och tog med oss en varsin liten chailatte. Såklart passade jag på att köpa med mig en burk, så nu kan jag äntligen dricka det hemma.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, en sån burk skulle man ha!

Postat av: linn

:-) ja för 79kr på espresso house är den din;-)

2011-12-12 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback