love

Kom nyss hem från Anna. Hälsade på henne och barnen, så kul att äntligen få träffa lilla Noel! Helt underbart söt, längtar så tills den dagen man själv är mamma till en sån liten gobit. Sen var det självklart lika mysigt som vanligt att träffa mosters älsklings tjej. Man blir ju aldrig rastlös när man är med henne iaf... Linn, Linn, Linn ropar hon hela tiden :-) Det var så gulligt också, när jag letade efter ett kvitto i min plånbok och gav henne mitt gamla HM kort (på skoj) och visade henne att vi hade lika dana. Fick en stor kram, en blöt puss och ett tack efter det, då blir man helt varm i hjärtat.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för besöket igår! Alva är fortfarande helt extas över sitt HM kort, som även fungerar som en biljett. Just nu ligger hon på filten i köket och leker "strand". Pennorna hon fick har hon målat med hela morgon. Känn dig som en idol! haha!

Postat av: Linn

Haha! SÅ SÖT!! Tänk att strand leken gick hem. Det var mest för min egen skull, för att kunna vila mellan varven ;-) Kram

2011-12-15 @ 19:08:00
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback