mitt ständiga flaggstångs dilemma...

Idag höll det på att hända något väldigt ovanligt. Åkte till skopunkten för att köpa ett par nya kängor eller boots vet inte riktigt vad det kallas. Ville ha ett par exakt lika dana som jag redan har, men istället för att lämna in mina till skomakaren igen så tänkte jag slå till på ett nytt par.. efter att ha insett att det blir dyrare att lämna in dom hela tiden. Men otur som man har, var dom skorna slut. Så jag funderade på att kanakse slå till på ett annat par, med klack! Testade dom, gick om kring en bra stund innan jag la tillbaka dom på hyllan och lämna in mina gamla, platta kängor till skomakaren. Jag tycker ju att det är så snyggt med såna här skor, framför allt när man går ut och man får snyggare ben. Men jag blir ju en flaggstång! och de vill jag ju inte...
Jag vet så höga är dom inte men ändå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Köp dom gumman! Du kommer vara sjukt snygg i dom :)

Postat av: Linn

Tack :-)

Men jag vet inte, får se om jag gör de!!!

2011-12-01 @ 22:30:30
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: Christin

Köp köp köp :D

2011-12-05 @ 18:10:40
URL: http://russh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback