sön

Godmorgon!
Typ. Sov till halv elva. Sen dess har jag suttit i soffan, tänt massa doft ljus och ätit ägg mackor med Chrille.
Nu är han på match och jag ska in vänta mamma som kommer förbi om ett tag. Får se om jag följer med henne till Sydpoolen sen för att gå på hennes pass (core & spinning) fast vet inte om jag orkar ändå. Just eftersom det blev några glas vin igår, fast än jag mår ju prima skinka idag så. Aja, får se. Det var jätte trevligt hos Karine igår btw, massa trevliga kollegor och en musiklek där mitt lag vann (viktig info) det slutade med att alla rörde sig ner mot stan vid halv ett, men jag gick bara ner för att möta upp Chrille som också var ute med sina jobbar kompisar. Sen promenerade vi tillsammans hem genom stan och badparken. Skulle aldrig gå hem själv, framför allt inte nu när jag bor en liten bit längre bort från stan. Men men... en dusch på det här kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback