Camel

Kasst att mina tränings byxor gick sönder idag, hade redan ett litet hål mellan bena typ. Sen efter jag solat klart idag och skulle klä på mig så råkade jag fastna med tån i hålet och riva upp ett jätte hål. Så fick träna i mina breda, stora plyschbyxor. Lagom klumpigt och varmt på corsstrainern. Efter det gick jag ner till Ida och Emma som stretchade på mattorna. Ida visar mig en övning, där jag visade magen och för att inte visa den för mycket så drog jag upp mina jätte brallor över naveln och säger "Men gud värsta cameltån" Emma och Ida börjar garva. -Sa jag det där för högt? -Ja! Lite pinsamt när det låg en kille bakom och gör armhövningar, men det tänkte inte jag på!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha jag dööör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback