Duracell

Jag är nog lite galen, vet inte vart jag får min egeri ifrån men efter en hel dag på maxi 7.45-15. Handla, sy mina träningsbyxor och byter om till träningskläder, möter upp Emma, ner till gymmet för att köra 45 min spinning, sen 30 min pilates. Hem, middagen står klar på bordet och jag äter lax för första gången i mitt liv, helt okej var det iaf. Fast jag är ingen fisk- tjej. Och nu? Jo då ska jag med Chrille o co till bollhallen för att köra badminton i en timma. Fick även med mig Malin :-)
Ska åka om tio min, så dags att kila.
Testade för övrigt pilates idag för första gången och tyckte det var bra. Synd bara att jag hade en tjej tätt brevid (alla låg som packade sillar på golvet) som luktade så mycket svätt att de stracks till i näsan och var tvungen att vända mig mot Emma för att ta djupa andetag emellan åt.

Kommentarer
Postat av: Emma

För jag luktade så mycket bättre eller hur? ;)

Postat av: linn

I jämnförelse jaaaa;-)

2011-02-10 @ 22:54:50
Postat av: Emma

Jämnförelse bara? jag luktar ju rosor.. haha

2011-02-11 @ 09:28:47
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: linn

Absolut;) speciellt efter träningen :)

2011-02-11 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback