Fläbbig

Köpte med mig en lätt kesella efter jobbet, när jag kommer hem så ser jag att de frysta bären är slut. Så fick testa en ny grej, som alla tränings killar kör med (iaf vad jag tror) kesella med fun light saft. Rörde omkring tills de blev ljusrosa och vips, så hade jag en god tjock youghurt/ jordgubbs kräm. Så de kan jag rekomendera som ett fettsnålt mellanmål/grej nånting.
För övrigt när jag ändå är i farten, så frågade jag nyss Chrille om han märkt nått av min träning...
-Ja, alltså du har ju blivit fastare.
-Okej, vad snäll du är vad mer...
-Ja, alltså lite musklig. Eller alltså inte musklig, men ja fastare.
-Ja, jag förstår vad du menar, för att förut så var jag kanske lite fläbbigare.
-Fläbbigare?
Och sen blev han tyst, vågade väl inte säga att jag var lite fläbbigare innan. För att hur schysst låter de att säga att sin flickvän var lite fläbbig. Eller så hade han väl inte hört ordet fläbbig innan, hur som så diskuterade vi inte mer kring det ordet eftersom att han är helt inne i sitt tv spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback