Helgen

Då var det måndag igen. Helgen har känns lång, fast jag har jobbat. Beror nog på att vi var ute i Fredags, brukar ju vanligtvis annars alltid gå ut på en Lördag och sen har man en seg Söndag och sen blir det måndag, men inte den här gången. Har alltså hunnit med lite av allt den här helgen, två lunch på stan och lite shopping. Krogen, hemma mys, träning och jobb Lördag och Söndag.
Idag har jag jobbat fram till tre. Nu ligger jag i soffan med nattlinne på. En katt och dator i knät, OC på tvn samt en Sofis mode tidning bredvid. Vet inte riktigt viket jag ska välja, men såhär skönt ska jag ha det den närmsta timman innan jag ska möta upp Christin på gymmet och köra två pass. Ett dans pass (?) får se hur det går, samt ett Core pass. Skönt!
Bilden har jag tagit från Emmas blogg, för såna här fina bilder kan inte jag fixa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback