Intressekubben antecknar

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Upp vid halv nio, för att åka och tvätta bilen på macken. Hem till mamma för att direkt åka till Mariedred där vi ska möta upp en tjej som ska kolla/ förhopningsvis köpa bilen. Efter blir jag mamma och Jocke kvar där för att äta lunch. Hem gå på systemet, fixa mig och blablabla... sen kommer Malin och hämtar mig. Ska vara hemma hos henne ett tag och fixa mig lite till/tagga till för att sedan få skjuts till Viksberg, där Carro har sitt "sommar party". Det innebär alltså sommar musik, sommar kläder och sommar dricka. När vi är nöjda där ska vi ut dock inte i våra sommar kläder. På tal om det, så har jag ingen anning om vad jag ska ha på mig och eftersom jag har lite och göra imorgon så kan jag ju roa mig med att slänga ihop en utstyrsel innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback