Bil strul

För ungefär två veckor sen fick jag tillbaka min bil från verkstan. Så den här månaden fick jag ytterligare lägga pengar på bilen. Igår "gick den sönder" igen. Då kom tårarna, jag orkar inte lägga ut mer pengar på den här skiten.
Idag var det i alla fall bara att åka till verkstaden igen och lämna in den för ett kostnadsförslag. Det visade sig som tur var bara för mycket olja i tanken. Verkstads killen ringde precis upp och sa "Vem är det som bytt olja?"
Jag! "jaha!" Så nu har han tömt lite olja och den rullar på som den ska, får vi hoppas. Dock var mina broms-nånting-helt slut. Och det skulle gå på 7000:- och aldrig i livet att jag byter ut dom. Då åker jag hellre med dåliga broms-nånting ett tag till innan jag åker med bilen till skroten. Nej men några ören lär jag väl få på den, men tanke på allt jag bytt ut. SUCK, FIS och BLÄ! Tänk vad mycket kul jag kunde gjort för alla dessa pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback