Godmorgon

Vilken jävla bloggare man är. Det första man gör när man kommer till jobbet och är några minuter för tidig, är att sätta sig vid datorn för att skriva ett blogg inlägg. Kan avsluta men att säga att jag hatar att öppna, fast jag redan har sagt det. Jag hatar att gå upp tidigt. Blir så bortskämd med att börja tre eller fyra nästan varedna dag och få sova till tio. Hur som, så är det iaf skönt att få gå hem tidigt och säga hej då till de som kommer vid tre och ska jobba till tio ikväll. Bla bla bla... efter jobbet ska jag träffa mamma. Vi ska utnyttja våra presentkort vi fick i julklapp på en riktig unerkläds affär, så i eftermiddag  ska brösten mätas och ska ja skaffa mig en riktigt bra BH. Hej då, nu måste jag gå ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback