En bra tisdag

Efter jobbet kl tre idag åkte jag och Mickis ut till Christin och Pontus i Hölö där vi blev bjudna på värdens godaste kladdkaka med krossad daim på som Christin hade bakat. Satt där i några timmar och myste på altan med utsikt över sjön tills vi blev hungriga och stannde och åt på kolgrillen. Överdrivet mätta ocb belotna blev vi bort skjutsade av resturang nissen för de skulle stänga. Nu sitter jag hemma i soffan och tänkte betala tråk räkningar sen börja packa lite smått. För imorgon efter jobbet ska jag direkt ner på stan och växla pengar, sen ut till Ida för att färga lite ögonfransar och göra oss snygga inför våra resor ;-)

Kommentarer
Postat av: Christin

Tack för att ni orkade ta er ut <3

Postat av: Linn

de gör jag mer gärna om. Med din karta så var de inte alls jobbigt ;) <3

2011-07-27 @ 22:04:41
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback