En god morgon!




Vad skönt det är att gå upp i tid så man hinner med de man ska på morgonen. Två dagar i rad nu har jag stressat runt och gått till bilen i sista sekunden och kommit till jobbet precis när jag börjar och hinner inte varva ner några minuter innan. Bara för att jag ska ligga och dra mig bara liiite till, vilket också beror på att jag gått och lagt mig sent. För att inte Chrille varit hemma och hatar att sova själv. Så vi skyller på honom. De jag ville komma fram till var iaf att jag varit vaken i 45 minuter och har redan hunnit duscha, göra två matlådor och ätit frulle. Nu ska jag föna till håret och sminka till mig för att åka bort till mammas jobb, hon ska hjälpa mig med ett papper som jag fattar noll av sen vidare till mitt eget, jobb alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback