En riktigt bra dag.

Igår var en väldigt bra dag, en väldigt bra ledig dag som jag utnyttjade till max. Började som sagt med sol och glass hos Ida. Sen hem en snabbis då jag tog tag i diskberget och åt lite lunch, sen ner till gymmet för en timmas step som var riktigt roligt, även om jag inte hinner med i alla snurrar och svängar så sätter jag de ibland och när man väl gör de tillsmmans med alla andra med den grymma musiken får man ju nästan rysningar och super mycket energi som gör att man nästan kan stå och studsa upp och ner en timma till. När vi var klara svettiga som fan, åker jag Emma, Hanna och plockar upp Madde och tar ett dopp. Så igår blev de premiär för mig här i Sverige och de var riktigt skönt faktiskt. Sen vidare till Madde där vi gjorde i ordning kyckligsallad, bröd och lite vin och bara myste. Halv elva var jag hemma och då fick jag något ryck och började städa. Gjorde allt utom att damsuga eftersom jag inte ville väcka hela huset. Allt på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback