Fredagsmys

Då har man jobbat klart för idag då, känns sådär när jag tänker på att jag inte är ledig för ens nästa Lördag. Så idag började min 8 dagars i rad vecka. Jaja, ikväll blir de iaf lugnt. Tyvärr. Är sugen på att gå ut inte på krogen utan bara ut och ta ett glas vin eller två. Men de får vänta för ikväll eller imorgon bitti klockan 4.30 ringer klockan och då är de bara att klä på sig och sen sätta sig i bilen för att köra Chrille och en kompis till Skavsta flygplats eftersom de ska till Rhodos i fyra dagar för att hälsa på Pagge som jobbar där hela sommaren. Så lite sömn kanske är bra att få. Men lite Fredagsmys blir de iaf, har köpt hem ostar, chips och frallor som jag tänkte vi skulle svulla med framför en film ikväll så nu väntar jag bara på att Chrille ska komma hem från jobbet.
Köpte med mig dessa från jobbet också. As goda!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback