Hej!


Ännu en jobbig jobb dag i informationen avklarad. Mycket kunder, långa köer som aldrig tar slut, stress osv men de gick bra iaf. Jobbade med Christin, Malin och Ida hela dagen så jag ska inte klaga ändå. När jag kom hem slängde jag i mig ytterligare en portion av taco köttfärs, keso och grönsaker. Samma som till matlåda, gjorde extra i morse så de var ju bra för mig att maten redan var klar. Eftersom att jag är helt slut! Om en liten stund kommer Emma över, vi ska kolla om jag har några party skor hon kan låna över helgen. Det är nog rätt tomt på den fronten i min garderob, eftersom jag redan är lång så brukar jag inte vilja göra mig ännu längre med skyhöga klackar, men några har jag nog som ligger där inne och dammar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback