Ida 21

Idag fyller Ida år och de firade vi igår på en uteplats med lite tilltugg och alldeles för mycket alkohol. Meningen var att vi skulle ut på kvällen, men de kändes inte helt okej att gå och ställa sig i värdens längsta kö för att komma in på krogen. Så jag och några till fortsatte hos mig istället. Efter lite korv med bröd tidigt på morgonen, somnade jag mätt och belåten. Fick väl si så där tre till fyra timmars sömn innan klockan ringde och de var dags att åka till jobbet. Kändes väl sådär om jag säger så. Efter jobbet svängde jag förbi max driven och tog med mig mat hem. Somnade i soffan en stund sen kom Christin över, vi har kollat film och dippat grönsaker och chips hela kvällen. Nu ligger jag i en nybäddad säng med datorn i knät. Här om dagen kom jag på att vi hade trådlöst internet (snabb tjej). Det är iaf as lyxigt att ligga här och de ska bli helt underbart att få lägga huvudet på kudden och äntligen få sova lite! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback