Sommar!

Hej!
Det var inte igår. Har inte haft tid eller lust att sitta framför datorn de senaste dagarna. Nu är helgen iprincip slut, eller de är den för mig som tagit ett extra pass idag från 13-22. Men de gör inget för att jag har haft en riktigt bra helg ändå. I Fredags var jag på Tullen i Trosa för första gången, vi rejsade dit direkt efter jobbet och de var väldigt kul att få se nått annat än den här tokstan. Så fler gånger blir de i sommar. Igår var jag ledig och åkte ut till mamma när jag vaknade, vi gick en promenad och tog ett stopp på mångfaldens hus och fikade. Efter de hämtade jag Ida på jobbet och vidare ut till deras sommar"stuga". Malin och Sophie kom också dit, vi blev bjudna på mat och sen låg vi och pratade på bryggan hela kvällen. Åt godis, chips och drack alkoholfritt fin! Tog även en tur med roddbåten, en riktigt mysig dag :-) Som jag sa till de igår, så är det en sån dag/kväll som man kommer att prata om i vinter och längta tillbaka till.



Kommentarer
Postat av: Carla

Gud vad vacker du var på bilden där i mitten! :D

Postat av: Linn

Tack snälla, rara! =)

2011-07-04 @ 14:22:07
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback