Aj!

Frisör besöket gick mindre bra. Hade tid i 45 min, men blev kvar i nästan 3 timmar och allt keratin gick inte att gå ut. Nu har jag både "tuggumi" och tovor i hårbotten. Tårarna rann på löpnade band när de drog ut löshåret och försökte kamma ut skiten. Nu sitter jag i soffan med hårinpacking på, en öm hårbotten plus huvudvärk. Funderar starkt på att klippa en lång page och låta håret vila och växa om på nytt så de blir fräscht igen.
Lånade den här bilden av bloggaren Victoria Törngren. För att visa hur jag nu vill ha de. Mitt ända alternativ.

Kommentarer
Postat av: Christin

Men hjärtat då :( fyfan vad jag tycker synd om dig men du kommer verkligen rocka en page, om någon kan bära upp den är det du. PUSS

2011-06-30 @ 03:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback