Igår och Idag

Vilken bra helg! För den är ju i pincip slut nu. Igår efter jobbet slutade både jag och Christin åtta. Efter de gjorde vi ett besök på max och satt ute och käka innan vi åkte vidare och parkerade bilen. Gick sen och satte oss i en lekplats (i ett torn i en borg) delade på en flaska vin och drack ur två plast muggar från fastfood, hej fjortisar! Efter de gick vi ner till stan och gjorde Pontus och hans kompisar sällskap. Idag har jag också jobbat (surprise) fram till sex. Sen stressade jag hem och bytte om, ner till Barollo för att äta en födelsedags middag för Sophie som fyller år imorgon. Nu kom jag precis hem, de andra gick vidare ut på krogen, men de blev en tidig hemgång för mig eftersom att jag öppnar imorgon.

Bilder från ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback