Min dag!

Idag är det min dag. Börjar dagen på jobbet och går in och pratar med kassa chefen, det hade blivit lite strul med min semester och att jag inte skulle ha semester den veckan jag och Chrille åker till Grekland, men hon fixade de tillslut. Fick ge sin stackrs son (som också jobbar där) mina tider på hans semester. "Ja, men han vill ju köpa en bil i sommar så då måste man ju jobba". Får sluta sju ist för åtta, samtidigt som Christin. Vi äter en varsinn sallad innan vi ger oss ut på en powerwalk, gick i en timma och tjugo minuter och över 8 km. Känndes bra. Och nu till de bästa av allt på hela dagen. Går hem till Ida. E för att hämta min post. Öppnar nervöst ett brev från skolan jag sökt till (har inte skrivit så mycket om de, för om man inte kommer in). Men de gjorde jag och Malin också, som sökt samma. Hur glad som helst, ska bli så kul att få börja plugga igen och sen jobba med nått jag vill göra i framtiden och slippa ica maxi i höst, eller kommer att jobba varannan helg typ. Är as glad!!! Kände på mig att någon av oss kommer att komma in men inte den ena, så jävla skönt. Efter de glada beskedet satt jag ute vid Ida och pratade lite skit och drack loka. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Öppnar imorgon tillsammans med Malin :-) Känns värt att öppna imorgon eftersom de är röd dag, annars är de ju ingen ob alls på dagarna. Nej, nu ska jag sova och kommer att sova väldigt gott!



Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS MIN FINA VÄN! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback