Suprise

Första tränings passet på ungefär två veckor. Körde step & core med Ida och de märktes ju att man inte varit igång på ett tag. Var helt slut och ville helst gå ut efter en kvart. Men skönt att komma igång igen efter en veckas slappande. Om en stund ska jag bege mig mot jobbet, känns ju sådär. Men som tur är börjar jag med en liten mjukstart 15-20.
Jusde, måste berätta att jag blev glatt överraskad när jag kom hem igår. Då Chrille sa att han skulle jobba till nio dvs. att han skulle komma hem efter mig vilket han skulle gjort men tog ledigt. Så när jag låser upp dörren och går in i vardagsrummet sitter han i soffan och har dukat upp med detta... Söt!

Kommentarer
Postat av: Carla

Men så gulliga ni är! Säg åt Chrille att lära Chris att göra såntdär! :D

Postat av: Linn

De är han som är gullig!!

Haha! Ja, jag får ta och göra de ;-)

2011-06-23 @ 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback