Då kör vi, igen.

Nu är jag inne på min tredje dag utan kolhydrater. Var ju igång med det för ett tag sedan också, men då till lät jag mig själv äta hårt bröd mm. och försökte mest sluta med pasta, ris, potatis och mjuktbröd. Det varade ett tag, men ja... i måndags gjorde jag ett nytt försök och den här gången är jag hårdare. Det som är kul är att jag och Emma kör tillsammans så vi kan peppa varandra, hon är också mer kunnig i den här "dieten" så jag messar henne ibland när jag undrar något... "är köttfärs bra?" "får jag äta nötter?" osv. Vi har som mål att hålla på fram tills andra maj, när hon fyller år. Får se hur länge jag klarar det, en eller två veckor sen brukar jag tröttna. Men det är lite kul att utmana sig själv och nu när jag tränar så hårt och nästan varje dag så blir jag så trött på mig själv när jag unnar mig, bara för att jag har tränat. Men då ger ju inte träningen några bra resultat och det är ju det jag vill ha!
Så, nu har jag skrivit de också. Kesella och blåbär ligger i magen och om en timma så är det dags för träning. Idag tror jag att det blir step och core.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback