koko

Jag är inte vindögd i verkligheten och detta är absolut ingen dagens outfit bild, för det är inte min grej. Utan jag ville bara visa att jag hade på mig min skinnpaj igår ner på stan och jag frös inte. Underbart. Det verkar bli bra väder idag med, fast det bryr jag mig inte om eftersom att jag ändå kommer att spendera min tid inne på maxi och snart en timma på worldclass. Fast imorgon dock, då hoppas jag på 20+ grader för då är jag ledig och har till och med tackat nej till ett extra pass, har alltså tackat nej till fem timmar dubbelt betalt. Fast jag inte har något speciellt planerat och heller inte massa pengar att leka för. Detta har nog aldrig hänt förr. Men imorgon ska jag bara vara och njuta av de förhoppningvis 20+ granderna som kommer på just min lediga lördag. Låter det sannolikt?
''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback