Torsdag

Blev inget skrivade här igår. Var så arg på alla dessa byggarbetare som stampade in klockan halv åtta. Jag sitter på toaletten vid den tiden och typ halv sover, så hör man nån som knackar en gång väntar en sekund och låser upp dörren. Som tur var hade jag satt på haspen. Men då hör man någon som skriker "HALLÅÅÅ?" Ja, chilla en sekund får man klä på sig och vara på toan först eller. Åh, är så trött på dom. Idag kom det in någon vid halv åtta igen, men sen drog han efter några minuter om de verkar inte ha kommit tillbaka och det är tysta i övrigt. Så idag fick jag sova ut.
Utom en kass morgon igår så blev dagen bra igår iaf, jag och Malin gick och tränade sen åkte jag och hämtade bilen (satt och körde med ett stort smile hela tiden) sen åkte jag och jobbade. En kort och slapp dag. Hjälpte Mickis en timma i fastfood och bjöd på gratis korv.
Mickis var snygg i bageriet igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback