fredag, lördag söndag.

Hade en jätte trevlig kväll igår, allt var precis lagom. Rätt skönt att vi bestämde oss att gå hem till mig igen istället för att gå in på krogen också. Det var överdrivet lång kö och vi skulle ha fått stått där hela kvällen. Så vi avslutade allt med en liten hemma fest här. Gick och la mig jätte sent, så idag är jag lagom pigg. Är inte speciellt taggad på att jobba idag. Ska åka om en timma, tur att jag har Ida och Malin på jobbet också så vi kan vara sega tillsammans.
Efter de blir det chips och dipp framför Bigb. Längtar redan!

Här är lite bilder från i Fredags. Då Anna och Alva kom hit. Vi gick på stan, lagade middag, åkte båt (som ni kan se på första bilden), dansade till lets dance och tröck i oss så mycket små godis tills vi mådde illa. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback