En bra Lördag

Då var det söndag, igen. Gårdagen gick alldeles för snabbt. Jag och mamma var som sagt på skogshöjd spa, där vi fick en varsin rygg och nack massage och inte en ansiktsbehandling. De satt hur fint som helst, framför allt när man blir så stel i nacken av att sitta flera timmar i kassan var och varannan dag. Efter de, spenderade vi ytterligare några timmar på relaxen där vi åt, simmade, satt ute och solade, satt i ångbastun osv. Fram mot kvällen åkte jag och Chrille hem till mamma och Tomas och grillade, som sagt. Vi blev bjudna på grillade grönsaker, kött och bakpotatis och glass till efterrätt. Sen satt vi bara ute på deras altan vid brasan och pratade tills de blev mörkt, halv tolv åkte vi hem och sov. Idag har jag städat, har till och med skurat toaletten. Har också umgåtts med Christin, vi gick ner på stan och köpte lunch med hem till mig och slingmedel till hennes hår som jag slingade. De blev jätte fint  och hon åkte precis hem. Ska snart göra mig iordning för jobb, tog ett extra pass idag från 15-20. Lätt värt när det är dubbelt betalt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback