Full fart

Kaos dag på jobbet. Löning, mycket folk, ett mongo öga (blev uttittad). Ögat har även blivit värre under dagen, nu är de litet, rött, svullet och sårigt runt om. Undviker spegeln och får höra "shit vad du ser ut" när man kommer innanför dörren. Jaja, thats life. Dagens bästa var iaf när jag stod i info. Då kommer en kille från jobbet och räcker mig en plånbok som hittades på golvet. Jag öppnar den för att kolla vem den tillhör och ingen mindre än Anna (min syster) ropar på henne två gånger i högtalarna men ingen reaktion. Jag säger till några i självscanings kassan att (om ni ser en förvirrad tjej med brunt hår och en två årig dotter så säg till mig) och de gjorde dom, så hon fick tillbaka plånboken. Hatar sånt där, man får sån panik när man tappar mobil, plånbok eller nycklar.
Från de ena till de andra, har inte varit hemma mer än någon kvart och har redan tryckt en chocklad kaka men idag är de en sån dag. Plus att jag fick mens på jobbet också.
Ska snart lägga en te påse på ögat (tips från Christin) och hoppas på att de är fint tills imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback