Helgen

Hej!
Har lyst lite med min frånvaro här ett tag känner jag.
Men de kan bero på att jag har jobbat hela helgen och varit på personal fest, eller Maxi Gala som de så fint hette.
De var bland den roligaste personal festen på väldigt länge. Vi höll till uppe på Torekällberget, där de bjöds på tre rättters middag och efter de blev de lite pris utdelningar och massa dans och bra musik.
Jobbade sen dagen efter hela Lördagen, från ett till nio. Väldigt segt måste jag säga!
Igår jobbade jag med, sen åkte jag hem till mormor och morfar och åt mat och kollade på kort från när man var liten. Sen åkte jag hem till Malin, vi drog igen gardinerna och la oss i bäddsoffan och kollade skräckfilm och åt godis och ostbågar. Så, de var min helg lite kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback