Shooter

Det blev en sovmorgon idag också. Fast hade jag inte sovit till tio, så hade jag aldrig orkat med dagen. Somnade nämligen runt två igår natt. När jag kom hem från jobbet igår klockan evla, åt jag och Chrille lite ost och kex i soffan sen tog vi med oss datorn in i sovrummet och kollade på en film han hade laddat ner. Efter kanske tio minuter sa jag till honom att "jag kommer att somna när som helst", han tycker jag är så tråkigt att kolla film med så där sent för att jag alltid somnar, så tänkte bara för varna honom. Då däger han "men nu börjar ju filmen, på riktigt". Ansträngde mig då för att se vad som skulle hända och efter de höll jag mig vaken till slutet. Då är den bra! Från att ögonlocken åkte hiss till att sitta på helspänn och vara helt inne i filmen. Så vill ni se en bra film, ska ni se Shooter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback