Träna med Emma :)

Sitter och fryser i soffan efter att ha druckit upp min smoothie som var is kall. Nu ska jag klä på mig träningskläderna och sen möta upp Emma och köra step och core. Är jätte glad att jag har nån att träna med idag, för nu var de över en veckan sen jag hade någon att träna med. Men jag är iaf glad över att jag gått ner och kört några pass själv iaf, även om de är mycket roligare att gå tillsammans med någon och att man kan puscha varnandra och allt de där, så gör man de ju ändå för sin egen skull så de är bara att ta sig i kragen och köra på!
Idag är de i stort sätt samma pass som förra veckan, vilket är skönt för att då satt jag alla steg hela passet och de är as kul. All träning är ju kul när man kan. Önskar bara att jag kunde aerobic också, ser så jävla kul ut. Men jag har testat nån gång och gick ut efter 30 min då jag mest bara stod där och såg dum ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback