den rätta

Jag är så glad över att jag hittat en nyårs klänning! Blev kär i den här första gången jag såg den på Nelly men då fanns den ju såklart inte i min storlek. Efter de tog klänningen slut, men jag ville verkligen ha den så googlade runt lite och hittade samma klänning på Topshop där den såklart fanns i alla färger utom marinblå puls att den var nästan dubbelt så dyr på deras hemsida. Precis när jag ska stänga av datorn och ge upp, så kollar jag min hotmail där jag fått ett mejl från Nelly och klänningen hade kommit in i min storlek. Då var jag väldigt snabb in och klickade hem en. Var inne nu igen bara för att och då var de slut igen. Håller alla tummar på att den passar och är lika fin i verkligheten. Den lär ju komma hem vilken dag som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback