host host host

Har varit med Malin hela dagen, vi har käkat middag tillsammans och bara tagit det lungt hemma hos mig.
Nu sitter jag bara och drar ut på tiden eller jag sitter och samlar kraft till att orka gå och ta en dusch, ibland kan det vara överdrivet jobbigt. Kanske har lite att göra med att jag känner mig trött och hängig eftersom jag fortfarande är lite förkyld och så. Och på tal om det så blev det himla pinsamt för mig när jag var och handlade på Jätten igår. När jag sår i kön med mina varor på bandet kommer en host attack som heter duga, får inte luft och heller inte fram ett ord. Alla runt omkring stirrar på mig och jag står och hostar tills tårarna rinner och blir alldeles röd. Tjejen i kassan säger att jag kanske ska gå och dricka vatten och härnvisar mig till ett handfat bredvid pant maskinen. Samtidigt kommer det upp galla/ vit spya, eftersom att jag kostade så hårt. Så där står jag och hänger över de lilla handfatet ett tag. Kommer tillbaka och betalar, medan jag hosar loss. När jag packar får jag fram "men vad pinsamt" och hosar vidare ut... Ja så kan det gå! Tråkigt bara att jag inte kunnat träna någonting, hoppas hostan försvinner till helgen så jag kan gå på stepen iaf, mitt favorit pass!

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter lite som lunginflammation?:/

Postat av: Linn

nej, de tror (hoppas) jag inte! de känns bra idag och igår utom de då!! peppar peppar!!

2011-11-23 @ 22:34:45
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback