inredning

Såklart så vill inte bilderna samarbeta med mig, så jag får visa några från IKEAs hemsida sålänge.
Hade iaf en jätte mysig dag och vi var överallt kändes det som. Först på IKEA där vi tog hissen direkt ner till "plocka själv laget" dvs. den roligaste våningen. Där jag hittade två saker som jag haft ett öga på tidigare men aldrig köpt eftersom att jag egentligen inte behöver varken en ny lampa eller en ny filt. Men nu hade jag turen med mig och båda två sakerna var nedsatta, så jag slog till och de blev jätte fint. Blev även en korg som jag skrev om tidigare, där jag gömt några av alla Chrilles sprit flaskor i. Dom som är halv fulla och riktigt fula att ha framme. Efter IKEA besöket gick vi runt i andra affärer i kungens kurva och strosade. Sista stoppet blev på rusta där jag hittade en julstjärna :-) Nu vill jag bara att de ska bli första advent så jag får hänga upp den.
Ja, de var allt för mig just nu. Magen kurrar i 190, har inte ätit sen klockan två så nu är jag hungrig. Tråkigt bara att Chrille jobbar så de får bli lite frukost middag dvs. macka och youghurt.

Dålig bild på stjärnan, den är iaf vit med mönster på (blommor i glittrigt silver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback