all alone

Kom nyss hem från en timmes aecrobic pass och hör och häpna... jag gick själv!
Från en början blev jag "dit tvingad" av Emma och nu efter tre gånger så kan jag gå själv. Duktig tjej! Jag kan gå och träna själv annars, men just när man känner sig lite osäker på något så är det alltid skönt att ha med sig en kompis. Men det gick jätte bra, så jag kommer definitivt gå fler gåner, själv eller inte.
I övrigt så går de bra med träningen just nu, på fyra dagar så har jag tränat tre. Step, spinning och aerobic. Imorgon kanske de blir ett pass till och sen step på Lördag igen. Minst tre dagar i veckan vill jag träna! Jag har börjat med att skriva upp i almenackan i skolan vad och när jag ska träna, för då kommer jag oftast iväg. Tips!
Nej, nu ska jag kolla klart på halv åtta hos mig sen en ducsh på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback