en uppdatering!

Hej!
Nu var de ett litet tag sen jag skrev och under den tiden har jag varit på kryssning som sagt. Som blev riktigt lyckad, vi var ett gäng från jobbet och även Chrille, Erik & sophie följde med. Vi startade festen med någon cider på bussen upp, när vi väl kom på båten åt vi buffe och sen dansade vi iprincip hela kvällen. Det var riktigt bra musik och en riktigt bra stämning. Idag har jag tait en spruta som jag fått av mamma mot livmoder- hals cancer, vilket är jätte bra. Om man inte är som mig överdrivet sprut rädd. När sprutan väl var klar så blev jag vit om läppnarna och svättades så de rann över hela kroppen, fick vila en stund på golvet innan jag kunde åka hem.
Annars... så har jag följt med Malin på en visning idag till en jätte fin lägenhet, vilket gav goda resultat. Hon la ett bud och någon timma senare så var lägenheten hennes. GRATTIS ännu en gång! Ska följa med henne senare ikväll, då hon ska skriva kontrakt. Snabba puckar :-) Nu ska jag och Chrille äta mat, idag blir de färsk pasta med kräftstjärtar med tomat och saffrans creme frech jag är ju ingen skaldjurs tjej men han lovar att de är gott! Ja, de var väl allt för stunden. För övrigt så blir de inte så mycket uppdateringar på bloggen pga. vårt kassa internet. Csam var här idag igen och de kunde meddela att en av våra internet sladdar har gått av någonstanns och bla bla bla. Så de kommer tillbaka på Torsdag igen och då fungernar de förhoppningsvis som de ska igen.
Ja, mat var de ja!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback