fest hos mange

Träffade mamma över en lunch på stan idag, vi har inte setts på över en vecka eftersom hon varit utomlands så de var mysigt. Innan de var jag nere på gymmet och körde en timmas step, sen duschade och bastade jag där, så skönt. Nu är jag hemma igen, la mig och vilade en liten stund för att orka med kvällens festligheter. Så fram till klockan åtta så har jag lite att fixa med. Ska bla. gå och sola, städa, äta, göra mig iordning och lämna Torsten hos kvällens katt vakt. Vi vill inte att han ska vara hemma ikväll när de kommer över lite kompisar, eftersom att vi nu har balkong och han är väldigt snabb på att smita ut där och vi är inte lika snabba med lite alkohol i kroppen. Så vi tar inga risker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback